Sunday 13 August 2017

Magpul Ctr Lager Sling Alternativ


CTR Carbine Stock Mil-Spec. Produktdetaljer. Magpul CTR Compact Type Restricted Mil Spec-modell är en inbyggd buttstock för AR15 M16 karbiner med hjälp av mil-spec-storlek mottagarförlängningsrör. Designad för lätt, snabb åtgärd den strömlinjeformade A-ramen profilen undviker snagging och skyddar frigöringslåsen för att förhindra oavsiktlig aktivering. CTR har också ett extra friktionslåsningssystem som minimerar överdriven lagerrörelse för ökad vapenstabilitet och ett ambidextrous QD-slingfäste som kommer att acceptera vilken tryckknappssling som helst. Mil-Spec Modellen innehåller en standard 0 30 tjock gummiskump som ger ett positivt axelköp för att förhindra glidning, även med kroppsarmer eller modulär växellådor. Mängder på karbonmottagare förlängningsrör som inte är inkluderade från tillverkare som Colt, Armalite, SW, LMT , och andra, se noten nedan. Den kompletterande friktionslås minimerar noggrann rubbning av wobble. Sloping cheek weld kombinerar en tunn profil med användarcomfort. S.S Hållbar frigöringsspärr förhindrar snagging och oavsiktlig drift. Premiumkrom-kisellåsfjäder ger positiv låsning och lång livslängd. Sida monteringsslitsar accepterar valfria kindhissar för NON AR15 M4-applikationer. Removable 0 30 Gummi Butt-Pad erbjuder en slitstark yta och ökar skyddsskyddet med Magpul ASAP ASAP QD och andra mottagningsmonterade slingfästen. Svingfästen. Rear - Tryckknapp QD svängbart slingfäste rymmer upp till 1 5 svängar i tvåkant. Ryggbotten - 1 25 slingöglor. Tå - Snoddhål för anpassade para-cord rigs. NOTE Det finns två grundläggande storlekar av M4 Carbine mottagare förlängningar buffertrör mil-spec och kommersiell-spec Om du har en kommersiell specifik förlängning på ditt gevär, se till att beställa Commercial-Spec CTR. ITAR International Traffic i Arms Regulations Controlled Product. CTR Carbine Lager, Mil-Spec. Weight 8 8 oz. Weight, w mottagare förlängning 12 8.Längd, max 6 9 in. LOP Justeringsområde 3 3 in. LOP, M4 Collapsed. LOP, M4 Extended . Friktionslåsens prestanda kan variera beroende på värdmottagarens förlängning s dimensions toleranser. Specifikationer baserade på M4 Carbine-mottagarens förlängning av standardlängd och kan variera beroende på rörtillverkaren. Tillhörande information. VARNING Observera alltid säker hantering av brandvapen. Underlåtenhet att göra det kan leda till allvarlig kroppsskada eller död. Magpul Industries ska inte vara ansvarig för skada, dödsfall eller egendomsskada som uppstår på grund av felaktig installation, missbruk, olaglig användning eller modifiering av denna produkt. EXPORT ANMÄRKNING Detta är ett föremål som styrs för export enligt Internationella förordningarna om försvarsmateriel ITAR Dessa kontroller har formen av exportregler och licenskrav. Som en del av det uttryckliga övervägandet som lämnats för mottagande av Magpuls varor, tekniska data och eller tjänster, bekräftar du vår kund att exporten, återexporten eller annan överföring, direkt eller indirekt, av varorna, tekniska data och eller tjänster som tillhandahålls av Magpul i strid med amerikansk lag är förbjuden. Kunder som förvärvar ITAR-varor, tekniska data och eller tjänster från Magpul s hall ansvarar för att erforderliga nödvändiga amerikanska eller andra myndighetstillstånd krävs för att säkerställa att gällande exportlagar följs. Se Magpul Shipping och Returns FAQ för mer information. Magpul CTR Carbine Stock - Mil-Spec - Black. Magpul CTR Compact Type Restricted Mil Spec Modellen är en inbyggd buttstock för AR15 M16-karbiner med hjälp av mil-size-mottagarens förlängningsrör. Den är konstruerad för lätt och snabb åtgärd, och den förenklade A-ramprofilen undviker snagging och skyddar frigöringslåsen för att förhindra oavsiktlig aktivering. Extra kraftlåsmekanismen använder en premium krom-kiselfjäder för att förhindra automatisk kollapsfel och upprätthåller styrka genom att motstå vårens avkoppling. CTR-enheten har också ett extra friktionslåssystem som eliminerar wobble för ökad vapens stabilitet och noggrannhet. Mil-Spec-modellen innehåller en standard 0 30 gummibutts - kudde som ger ett positivt axelköp för att förhindra glidning även med kroppsarmer eller modulärt växel. Magpul STR Lager Re view. NOTE Denna produktgranskning gjordes möjlig genom att få aktuell information om var du kan hitta billiga Magpul-lager till salu, var vänlig besök. Magpul började skicka det nya STR-lageret nyligen. Du kanske har problem med att hitta dem på lager Magpul producerar dem så fort som möjligt men nu är efterfrågan överstiger utbudet. MSRP ligger i 10000-serien. Den jag fick är Mil-Spec-versionen. STR står för lagringstyp Begränsad Det verkar som den person jag talade med i kundtjänst var en ny kille för att han verkligen gav mig lite felaktig information Eftersom de flesta av er noga med att ha CTR har samma typ är den ärliga mot godhet, verklig anledning till typen begränsad. Typen Begränsad del av namnet hänvisar inte till ITAR Exportrestriktioner för coola saker När CTR och UBR släpptes utvecklades noterades att vissa potentiella kunder var begränsade från att avlägsna buffertröret från deras gevär som behövs för UBR-installationen, men hade fortfarande användning för en enhet anslagen lager CTR-konstruktionen är utformad för denna marknad. CTR Compact Type Restricted Stock Basic lager som används för kompakta applikationer som shorty PDW-vapen och gevär för enheter som begränsar borttagning av buffertröret. STR är en modifierad version av CTR med lagringskapacitet som innehåller en bättre kindsvets Dubbelrören är vattentäta med en gummitätning på baksidan av vardera. Den har en skärmad manöverspänning med ett extra friktionslås. Det finns två integrerade slingöglor samt en reversibel QD-slingfäste. Stångplattan är gummi med tunnare kudde installerad Tjockare kuddar kan beställas från Magpul En annan designändring som jag noterade var längst ner bakom A-ramen. Den platta storleken ökades vilket ger lite bättre vila än CTR. Installeringen är väldigt enkel som de flesta Lager för AR15 Användaren håller helt enkelt justeringsspaken upp som släpper friktionslåset. Sätt in den dummy 5 56 som Magpul innehåller mellan ramen och friktionen l Ock och dra ner Detta gör att du kan glida lagret på buffertröret Ta bort trycket på dukens runda och du är klar. Som du kan se från bilderna, är batterifacket lätt åtkomligt genom att använda ett mynt eller den dummyrunda vid Baksidan av pluggen och ta bort Byta ut det är helt enkelt en fråga om att trycka på den på plats där den låser in. Kapaciteten är två C123 batterier per sida eller några små AR-delar. Efter installationen tog jag min AR med STR till intervallet för en del skytte och få en känsla för det s operation liksom den nya kindsvetsningen Med några lager är kindsvetsningen för bred för mig och jag befinner mig lutande in i lagret för att få en bra bild av min optik Med en EoTech är det inte så stor hantera vanligtvis men med en 1X4-räckvidd så är det lite problematiskt. Det var inte fallet med STR. Lagret på lageret var inte överdrivet stort vilket möjliggjorde en bra svetsning och en enkel bild av alla optiska former. Den kände sig naturlig och passar axeln väl gummi är lite hårdare än de flesta så några m ay bestämmer sig för att byta ut denna kudde med den tjockare mjukare sorten. Justering av beståndet var enkelt och rakt framåt När frigivningen är aktiverad släpper lagret lätt in i önskad position. Min enda preferens skulle vara ett friktionslås närmare frisättningen så att jag kan justera och låsa utan att behöva flytta handen i en annan position Det är inte illa alls, men jag har blivit van vid ett lager, jag kan justera och låsa med en enkel rörelse. Den enda andra preferensen jag har är med friktionslås inte ha ett hörbart klick eller en känsla som låter dig veta att låset är helt förlovat Ändå orsakade det inga problem och användaren skulle vänja sig vid det. Ett plus är att det är ambidextrous för dina lefties eller de som övar både vänster och höger fotografering. Om du Försök att rotera lagret sida till sida med friktionslåset på det finns lite ledigt spel När jag hade geväret upp till min axel så var det inte märkbart och borde det inte orsaka några svårigheter med precisionsskott på avstånd. Även om th ere var några saker jag skulle vilja se förändrade dessa bekymmer är verkligen mindre Det här är fortfarande ett kvalitetslager som är värt att överväga som ersättning för ditt gamla AR15-lager. Priset är mycket konkurrenskraftigt med andra lager som har dessa egenskaper. Från pre-sales som såväl som försäljningen sedan sändningen började ser ut som om Magpul har en annan vinnare på det s hands. I dont tänka att vara bevisat fel alls så länge som någon som dig själv klarar av med rätt information Jag uppskattar det väldigt mycket jag kommer att stanna på det. Är det någon annan som känner sig helt undervårdad vid ännu ett justerbart lager för AR-plattformen. Det är en plastbit som du klämmer in i axeln, du kanske vilar din kind mot den, men det är inte nödvändigt med noll parallaxoptik Yippeeee Kanske bör man lagra några batterier. Stopp pressen, det här kommer att förändra hela spelet. Hur många manstimmar har spenderats på att föreställa sig, designa, konstruera, producera, sända, annonsera och sälja har vi utvecklats så lite under de senaste 30 åren Jesus, sätta en kompass i den fula saken, då åtminstone du lägger till nytta AR är en mogen plattform Karbin, mitt, fulla gassystem Inte riktigt en ny sak Kolvar trötta Gammal tech Var är innovation. De kan vara roliga att hata på, men åtminstone är Kel-Tek innovativa Ge mig en SU ​​16c vilken dag än en annan version av AR PMR 30 Hell, ja, jag vill ha 2 Kan du göra en Bullpup 7 62 som är ambidextrous Åh såg du inte där RFB Magpul kan göra några fantastiska saker som tittar på dig, liten vikmaskin, men det här är ganska vanilj. Varför innovera när allt jag behöver göra är att tweak en produkt och sälja den som om jag verkligen gjorde någonting Om det inte fungerar, gör en FDE-version. Om du pratar om Magpul FMG-9.Kel-Tec gör det inte så mycket innovation. PMR-30 är bara en billig, problemradig version av FN Fem-Seven Jag antar att det är bättre att spendera mindre på en pistol som bara är väldigt användbar för att spela aroun d, men då återstår jag fortfarande med min mikrokaliberpistol för att fungera rätt. PMR-30 gör inte. SU 16 är en lösning som letar efter ett problem. Kanske är det populärt i förbjudna stater, jag vet inte vad jag gör vet att den är gjord av Kel Tec, vilket gör att den misstänker att företaget helt enkelt inte producerar kvalitetsvapen. Kel-Tec marknadsför nyheter En robust produkt, dvs dyrare, kommer sannolikt att minska sin marknadsandel och sätta press på sina marginaler. Det finns fler potentiella köpare för snygga saker än robust utrustning. Grejat Nater Jag har aldrig känt behovet av att granska en speciellt efter PMR-30-återkallelsen. Riflerna är också övervärderade men det är bara min åsikt. Först och främst är PMR - 30 är inte bara en fem sju knockoff det använder en helt annan åtgärd, annan konstruktion, helt annan patron. Och operationss principen är faktiskt ganska nyskapande att kunna fungera som både direkt blowback och delayed-blowback beroende på trycket i Patron Inte sa ying systemet har inga problem, återkallelsen visar att men tanken är riktigt snyggt. Förmodligen ett fall av att behöva utveckla mroe raffinement och släppas ut på marknaden för snart. Som för SU-16 säger du att SU 16 är en lösning som letar efter ett problem Kanske är det populärt i förbuds stater, jag vet inte vad jag vet är att det är gjort av Kel Tec, vilket gör det misstänkt Företaget producerar helt enkelt inte kvalitetsvapen. Jag köpte nyligen en SU-16c Det kostade mig Ca 560 Den väger FYRA OCH EN HALVPUNKTER, viks upp med en 30: e AR-magasin som är installerad för att vara liten nog för att passa in i en tennisracketväska eller ryggsäck, etc och kan avfyras i detta tillstånd och skottar så exakt på 150 yds som min Vän s AR Problemet löser jag Jag vill ha en lättviktig campingfjällpistol som passar i min ryggsäck Jag vill ha en billig pistol som jag kan lägga upp och lägga under min lastbilsstol Jag vill ha AR-noggrannhet och gaskolvsäkerhet under 600 Jag vill ha en vikpistol som kan skjuta medan den är vikad, men har fortfarande ett lager du kan actua Lly får en kindvård när den förlängs, inte som en ak-stil-mapp och har en integrerad bipod för långsiktig benägen skjuta. Visa mig någon pistol som kan göra alla sådana saker. Och innan du säger, men jag tror aldrig på en kel-tec i slagfältet förhållanden är det inte robust nog som en AR först, det är inte menat att vara samma pistol som AR är och jag vann inte någonsin att ta min SU till en fullvärdig slagfältssituation och jag tvivlar på att du någonsin kommer att göra detsamma Med din kamp redo robust AR antingen moms, jag har lagt 400 rds genom mina olika varumärken FMJ ammunition mässing, stål 223, 5 56 och hade inte en FTF, FTE etc. Och fördömer alla keltec-produkter som nyheter och skräp har Du någonsin ägde en. Jag tycker inte om Yugos Jag behöver inte äga en att veta det Crap är skit Kel Tec gör skit Växla mellan blowback och fördröjd blowback är en gimmick Det kompromissar integriteten hos något system Lättvikt, fullstor Pistol avfyrar en mycket låg rekylrunda Hela marknaden bakom PMR 30 är att erbjuda En fem sjukt liknande pistol till människor som inte vill skölja ut för den riktiga saken Inte en dålig idé, dålig Kel Tec är den enda som gör det. SU 16 Lättvikt är bra, men inte när det komprometterar den strukturella integriteten Av ett vapen Drop som laddade SU 16 från fyra fot, se vad som händer. Kel Tec gör fruktansvärda produkter De bryter som leksaker, så mycket så att det visar sig i Google s auto fullständigt Innovation för innovation är också ett dumt sändande i någon Fält, ännu mer med vapen. Så ditt svar kan sammanfattas Jag vet att keltec s är alla skit jag vet detta för ett faktum för att jag aldrig ägt en också de bryter hela tiden, jag vet det för ett faktum för att det står så på internet Och min föll föll från ca 6 fot när jag rörde saker runt på hyllan det lagrades på Landed på baksidan av mottagaren vid den mest kritiska punkten Ingen skada alls. Skottar fortfarande och cyklar bra, skjuter till samma punkt sikta Att inte försöka övertyga dig om att tycka om dessa vapen, alla har diffe Hyr smakar Men säger att du inte gillar en pistol eller om du inte har en användbarhet för en är väldigt annorlunda än att säga att de är alla skräp baserat på något du läser på internet Prata med människor som faktiskt äger keltec-produkter och fråga dem Vad de tycker att svaren kan överraska dig, jag vet, det är galet att föreslå att människor som äger och använder en produkt kanske kan ge ett mer exakt intryck av sitt värde. Det är mycket logiskt att lyssna på att folk säger att de är absoluta skit utan att någonsin äga, eller till och med skjuta en som är det som visar sig vara fallet 99, frågar jag någon som uttrycker dessa åsikter om de någonsin har ägt eller skjutit vapnet som de hävdar är värdelösa. Dessutom går du från att säga detta om keltec Kel-Tec gör verkligen inte så mycket innovation. Till denna innovation för innovation är det också en dåre sändning på något område. Så företaget gör ingen innovation, men PMR-30: s största misslyckande är att det är för innovativt. Jag tror att det handlar om tradeoffs SU16 går od för en lägerpistol, plinking eller hemförsvar eller personer på en budget som kanske inte nödvändigtvis vill ha en taktisk utseende. Som den som raketforskaren sa, lätt, hopfällbar, med gaskolvens tillförlitlighet för under 600 dollar som passar under en lastbilsstol Inte en dålig idé alls. Jag skulle inte röra en inte för att det är ett fruktansvärt vapen, men för att jag har budgeten att köpa, accessorize och minutiöst träna med militär stil semi-automatik och vill ha ett vapen som kommer att hålla ut Montana s miljö Det är jag Alla är olika. Du gör några bra poäng där WI m på samma sätt som jag föredrar att spara över en längre period för en AR, M1A1 etc. KelTec PMR-30 är faktiskt en uppdatering och återintroduktion av Grendel P30 ursprungligen designad av George Kellgren hey, låter bekant i slutet av 80-talet och byggdes i begränsade mängder i början av 90-talet Släppt samma år som de fem sju jag tror. Allt gammalt är nytt igen. Något är en kopia eller knockoff av FN Gun. It handlar om affärer och så länge de fortsätter att vara populära och försäljningen stannar kommer vi absolut se fler lager för AR-utbudet och efterfrågan. Vi har stagnerat tekniskt ganska länge när det gäller vapen. Vi har knappt slog slutet på skjutvapenutvecklingen, Så långt som stora förutsägbara förbättringar går Nästa steg upp kommer förmodligen vara en sorts hjälpmedel som syftar till att sikta utan att riktigt sikta men vem vet hur länge det tar att komma ut. Jag tror att det fortfarande finns några betydande stora språng att Görs där ute inom skjutvapen Några har redan sett en hel del utveckling och är nära att vara en praktisk fältteknik, vissa är i tidiga skeden, några bara skisser på ritbordet Saker som caseless ammunition, elektronisk tändning, precisions - Guidade gevärkaliberprojektiler, hypergoliskt flytande drivmedel som lagras i pistolen behöver bara mata projektilen själv, kan justera amt av drivmedel som används i flygningen, till vissa tekniker som fortfarande är pistoler men inte tekniskt f Irearms mer som elektromagnetiska järnvägar Jag tror att det finns mycket utrymme för innovation fortfarande där ute innan projektilvapen har nått sina gränser. Vapen har funnits i omkring 1300 år och vi har ständigt förbättrat dem hela tiden. Det är svårt för mig att tro på oss Jag har nått sin fulla potential ännu. Som RocketScientist sa sakerna rör sig. Enbart sak är att de inte säljs till oss ännu. LSAT Lightweight Small Arms Technologies nådde Technology Readiness Level 7 nyligen på sin caseless och case telescoped squad autos. all de måste göra nu får en govtklient och då kan de börja en helt ny ammunitionsproduktkategori. Återlämning kommer att vara intressant att du måste kasta rundorna ur drivmedelsuppslamning, med den ringformiga primaren sitter ungefär halvvägs ner i formen och trycker på kula in i toppen. Justera drivgasbelastningen genom att byta förhållandet mellan drivmedel och inert fyllmedel. Jag ser mycket brända ögonbryn i framtiden. Det är ett intressant koncept B Ack när HK först försökte det där var det inte mycket intresse Vi tenderar att förlita oss mer på tecdh sedan HK s ansträngning så det kan faktiskt gå någonstans den här tiden. Kostnaden är fortfarande en oro som miljöpåverkan på ammunitionen. Jag undrar bara hur mogen G11 s teknik var verkligen jag verkar höra två helt olika historier. En historia där tekniken mognade och designen antogs, även om det kalla kriget förändrade det. Annan där många problem lämnades oupplösliga och tekniken behövde ytterligare 10-15 år Att mogna. Jag tycker om att tänka på innovationsprocessen som ett beslutsträd Ner vid basen är en sten Den nuvarande, manportabla, axelskötta, oåterkalleliga systemet ligger någonstans högt i grenarna Visst, vi kan förfina de nuvarande systemen men grenarna blir mindre och mindre Betydande förändringar kräver att man går tillbaka till en ny gren Storleken på den potentiella förändringen är proportionell mot avståndet. Några gånger kan vi hoppa från en gren till en annan via cross-poll Ination med andra branscher Det är lätt att titta på trädet nedan och fundera över vad andra grenar kan ge. Men att resa upp en ny gren är lika svår och tidskrävande som vår resa innan. Basalt krävs det allot USD, baserat på analys av någon som gick till en ivy-ligaskola, rapporterade till någon som betalade mer i avgifter än murgröna leaguer betalade i undervisning, försök att sammankalla en självtillverkad och självbetydande individ att agera i folkets bästa. Och det är ganska mycket Summerar den upp. Jag måste ifrågasätta nyttan av att ha ett extra batteri i lageret på ditt gevär. Skulle du få det att d clatter runt där eller vara distraherande. Vad är nyttan för att ha extra batterier i själva pistolen istället för Säg i ditt fältkit eller något annat. Annars då så bra, det är en rifleaktie. Kanske tycker vissa att ha ett bra lager så här på deras AR är värt de hundra dollar några människor vann. Jag tycker inte att det är värt det, för att det är värt det. Jag ser inte benen om det ger så mycket pengar. Det innebär att det är en preferens och vad en person är villig att spendera. Så långt som rattling med batterier i VLTOR-bestånden jag äger har en rund lätt gummiplugg som du har klippt i längd för att undvika rörelse eller ljud Det är en enkel fix för andra lager också Många föremål kommer med Styrofoam-förpackning som du också kan skära i en plugg för samma användning. Du kan också använda det här utrymmet för små AR-delar, till exempel en extra skjutstift, extraktor och andra delar Jag bär några batterier i mitt Magpul-grepp med lagerhållningsdelarna och en kort rengöringsstav med smörjmedel. Jag gillar lageret erbjuder samma egenskaper som en SOPMOD-lager har en bråkdel av kostnaden. Som förvaringsfacket för batterier borstar Ect. Jag får fortfarande inte fascinationen med nya pistolgrepp. A2-stilen är äldre än snygg magpul men det är bara bra och bekvämt för mig. Det är bra och det passar dina behov. Mina händer är lite stora och Magpul-greppet bara passar min hand Bättre jag köpte inte kit versionen though. a2 är för liten och stötarna gnuggar mina fingrar bara för att något är original betyder inte det bästa. Liksom jag växte upp i militären med SAW greppet på det är gigantiskt jämfört med en M4 s Och jag har stora händer till att börja med, så M4-fabriksgreppet är nästan alltid det första att gå på min M4 på jobbet Ergogrip och Magpul är förmodligen mina favoriter.

No comments:

Post a Comment